BÄSTA BOKEN!!!!!

Heejsan allihopa!

Idag så hade Lisa och Matilda med sig sina Twilight böcker. Dom sa att den var jäääätte bra så då ville jag läsa den. Jag lånade första boken "Om jag kunde drömma". Och idag så har jag läst 8 kapitel men jag ska försöka läsa 15 kapitel =)
VARNING! VANSINNIGT BEROENDEFRAMKALLANDE!!!!!!!

                           Första boken                                                             Andra boken                                   Tredje boken

                                                                               Bästa böckerna!!!!
                                     
                                                

                                                                                         YEEEAH!

Kommentarer
Postat av: isa

hej jag älskar oxå twilight.och vi är inga fjortisar vi lekte bara

2009-09-02 @ 14:47:20
URL: http://baraisabellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem fan tror du att du är din lilla fitta .sluta komentera min blogg.jag känner inte ens dig så dra åt helvete .och ta din lilla blogg med dig.ingen i hela världen vet ens att din blogg existerar elr att du gör det .!!!!!!!!.fan vilken ful design du har.tror du verkligen att ngn läser din lilla cp blogg.så stoppa up den i din röv lilla äckliga fjortis unge!!!!

2009-09-02 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0